ALKISAHHH BUDAK D.U

TETTTT!
D.U? PA MAKSUD YA?
Korang pasti mau tau kan2? D.U ya singkatan daripada DARREL UGAM .
Huahua. mau tau sapa budak tu ?
Okk mari sini saya cerita kan ..
Cerita dia mcm nie , budak ni sya dah anggap dia mcm adik sendiri.
walaupun kadang2 perangai dia, membuatkan sya perlukan kesabaran yang sepenuh nya apabila melayan budak nie..
Budak ni saya jumpa kat muka buku , dia tercicir lepas tu saya yg baik hati ni kutip dia. 
HAR. HAR. HAR! *Gelakk jahat*
Sebenarnya cerita dia mcm nie, saya knl dia dekat muka buku,
dia byk tolong saya, tak tau lah pula disebabkan kami berdua selalu chat2, komen n so on.
tiba2 sama palak , perangai lebih kurang sama, tp saya lebih baikk dari dia lahh.
hahaha, soriee darrel , kalau kau baca entry nie, buat2 lah bsabar yee. haha.
ku just mdah kbenarnya bah, so ang lah d menafikan hahaha.!
saya dah anggap dia mcm adik saya sendiri , kami selalu berkongsi pendapat .
bukan tu jer, kdit hp pun kami share2 hahaha .
kan SHARING IS CARING  kan darrel ? huahua . 
pa lagi saya nak crita pasal budak ni ow? yg pasti saya senang bkwn dgn budak nie.
kami kawn rapt dan dah mcm adik beradik, tp malang nyer, sya tak pernah jumpa budak nie. ntah bila kah dapt jupa dia. huahua..
naa, ni lah budak yang saya maksud kan tu ? hensome kan ? err...
hahaha..
k.lahh chawwwwww.!